Monday, November 12, 2012

HAPPY BIRTHDAY ABAH


my fav cake... chocolate indulgence. kalau datang sini wajib order kek nie. lg sejuk, lg sedap. :)


chicken parmigiana. menu baru. saya suka gila menu nie. sebab cheese dia yang melimpah ruah bagaikan puteri. *boley?*. sos dia yg masam manis mmg kena dgn cheese dia yg banyak tu. so xde la muak sangat. sebab rasa muak tu dah ditutupi dengan sos dia. *feeling2 pengacara jalan2 cari makan*.

menu ni nama dia"irish lamb shank". menu fav saya jugak. tp kali ni abah yang makan. sebab dia bday man. nak kata bday boy mcm tak kena pulak. hehe.

>
>
>
>
>
>

Mulanya nak pegi makan seafood. sekali tutup pulak restoren tue. hmm so kena la tuka plan ke secret recepi .nasib awal lagi masa nie.

menu yang saya order, chicken parmigiana. abah order irish lamb shank , dan mak order tomyam kung. saya tak sure mana hilangnya gambar tomyam kung tue. bila tgk balik entri, eh hilang plak gambar dia . ini adalah misteri. *sila seram*.

tak boleh lama kat sini sebab abah ada keje. so kena la balik awal. walaupun biasa2 je sambutan dan xde hadiah, *sorry abah next gaji ok*. huhu. saya tetap gumbira sebab dapat makan.muahahaa..

happy bday again abah. ok bai :)

No comments:

Post a Comment