Wednesday, November 28, 2012

MAAFKAN SAYA :)

Banyak yang saya nak update sebenarnya. Di antaranya, saya pegi beli pokok orkid kat agro Bukit bangkong, pastu saya ke IKEA, One utama dan the curve. sambut bday bestfren saya, kak dilla, hmm macam2 lagi lah. tapi malangnya gambar tak boleh nak di edit. bukan la nak ubah muka kepada muka Jlo, huhu, cuma nak letak "nama" kat setiap gambar tue. 


Esok pulak ada kursus dua hari. lagi la ssh nak edit gambar n nak karang ayat merepek kat blog saya nie. di harap semua tak jemu untuk bukak blog saya ni yer.. ye la, nnt bukak2 asyik cerita sama je, lama2 jadi malas plak korg nak melawat blog saya nie.*senyum kambing*.


kursus yg saya kena attend esok, adalah kursus ccsp. kelas untuk front liner mendapatkan sijil yang membuktikan kita ni layak atau tidak untuk duduk di kerusi information. *muka terkejut beruk*. saya mengharapkan segalanya berjalan lancar esok. Amin...



tak cukup lagi dengan kursus ccsp, ada lagi kursus yang menanti. yakni kursus kawin. *tersedak*. ok tipu. sebenarnya kursus announcement. kat angkasapuri... *berdebar2*. 

"minta perhatian.. lari sekarang ke pintu jika tidak saya pijak kaki anda sejuta kali.". . 

kalaulah anncmnt macamni, sure borang complaint melayang2 kat muka. pastu kena buang keje. hahaha...


 
hmm apa lagi yer... ?? rasanya ini je kot... in sya Allah saya akan update secepat mungkin k... sorry sangat2..

ok bai :)

No comments:

Post a Comment