Sunday, November 11, 2012

SARAPAN PAGI DAN BERSENAM ;)

 

Bihun sup yang sangat menerujakan !! Walaupun bukan saya punya menu, amik bau pun dah terliur tahu. Banyak isi ayam kat dalam dia... dah la mangkuk dia besar. bukan mangkuk je besar, bihun dia pun banyak kat dalam. Tip top condition. :)


Nasi lemak kerang yang menjadi rebutan. kalau datang sini selalu habis. tapi kali ni datang awal. dalam pukul 8pg. so banyak lagi la sambal kerang dia. Bila ada daun pisang kat pinggan, lg la menaikkan lagi aroma dan rasa nasi lemak. betul tak ?? :)


Rambutan GIANT. besar gila.. sayang pulak nak makan. *tp dah selamat masuk perut dah pun*. hehe. Batak sikit la bila jumpa rambutan besar mcmni. siap amik gambar buat kenangan. last2 ngap jugak masuk dalam mulut.. huhu :D


dah selesai menternak lemak, kena la exercise . tak gitu ?? masalahnya, ada ke orang exercise pakai seliper? nampak sangat menipu kan ? so korg jangan percaya la saya nak exercise bagai. hehe. mau termuntah balik nasi lemak yang saya makan tue. haha. seronok tau kalau kat depan umah ada playground yang siap ada tempat senaman sekali... suh kak dilla bersenam, dia tak nak pulak. ish rugi tau depan umah dia je tempat nie... nnt la ada masa, saya nak bersenam dengan penuh semangat kat sini. *baca boleh. percaya jangan*.*yg penting bukan lepas makan*.



ops sebelum merepek banyak2 lagi, saya nak bgtau tempat saya sarapan nie , bertentangan dengan kilang WRP kat bandar baru salak tinggi. kira seberang jalan la. ada satu lorong sebelah kiri, masuk kat dalam tue. kedai dia atas bukit sikit. mmg cantik.. kena naik tangga batu kalau nak ke kedai nie. so suasana mmg ala2 kampung.. sebab banyak pokok2...

kawan2 yang stay dekat area klia boleh la try sarapan kat sini... :)


ok bai :D

No comments:

Post a Comment