Wednesday, December 19, 2012

HAPPY BIRTHDAY MY BESTFRIEND ! :)

coupon from Sam Hadramawt Klang




My bff dapat bunga from me . hehe. apa salahnya. bukan kena bg kat boyfriend je. bg mak, boleh, ayah boleh, kawan pun boleh. Masa ni tak tau nak bg apa. sebenarnya saya order telekung, tp amik masa dua minggu untuk siap. menyesal tak tempah awal. so hadiah pun dapat delay lah. sory.. :(


saya bukak laman web groupon. saya cari restoren arab. sebab kak dilla teringin nak makan nasik arab. tup tup ! ADA.. haha. kebetulan kot. sebab sebelum nie, kalau saya tgk, mesti takde pun makanan arab. kebanyakannya menu western.


harga voucer untuk dua org, cuma RM32 je dari RM117. compelete set ! pucuk di cita, ulam mendatang la jawabnya.. :)


YA ALLAH... terus teringat kenangan masa kat Mekah. Rindu pulak. Nasik arab kat sana kalau saya makan hari2 pun tak jemu. sedap sangat... :) nasik arab kat sini pun sedap jugak. kali ni saya makan di

Sam Hadramawt

No. 23, Jalan SS6/12, Kelana Jaya, 47301
Petaling Jaya, Selangor .

senang nak cari sebab ada GPS. Kalau tak , mmg sampai ke perlis lah saya sesat. huhu... Dalam 1 jam jugak gerak dari KLIA. di tambah pulak dengan jammed.


Ni la apa yang kami makan. mmg sedap ! cuma apa yang dalam gambar di atas sekali tu, berbeza la dengan apa yg di hidangkan. ye la, nama pun iklan... mestilah kena nampak sedap. baru lah org teringin nak makan... hehe. 
 

cake carrot dengan chocolate lava. ada lilin, tp api takde. konfiden je saya cucuk, sekali saya terus terfikir.
 " mana nak dapat lighter??". berkata2 di dalam hati. ahh xpe lah xde api pun xpe. konon2 tiup la kan mcm ada api. haha.


La Kaffa. Sebelum ni saya tak pernah nampak. masa ni kat depan cineplex Damansara. saya beli satu je. just nak rasa. mmg sedap. coffee dia pekat. mmg melekat la kat anak tekak. tp bukan la bermaksud tak sedap taw. maksudnya sedap la tue... :)

apa pun Chatime tetap menjadi pujaan hatiku... :D

ucapan bday untuk my bff :-

semoga apa yang di hajati menjadi kenyataan. murah rezeki, sihat tubuh badan. semoga kita berkawan baik sampai ke syurga. AMIN.... :)

No comments:

Post a Comment