Friday, December 7, 2012

KURSUS DI MATC KLIA


Sarapan kami masa hari pertama kursus... nasi goreng & telur dadar... tebal telur dadar dia. macam murtabak dah. hehe. puas makan.. satu je dah kenyang sampai tgahari. (sampai 1 jam je sebenarnya. sebab.. faham2 je la saya kan kuat makan. hehe )

kopi dan teh mmg tak dapat di pisahkan. bff sampai bila2.. creamer 5 paket, gula 3 paket. perrrfecto ! :)


nak di jadikan cerita, saya sakit tekak masa kursus nie. so makanan sume rasa tawar je... apa pun saya tau, sumenya sedap. sebab saya rasa guna HATI. ewahhh. poyo je. haha.. ptg tu makan cekodok.... rasanya masa kursus hari pertama ktorg makan roti jala nie... masa minum ptg. ada 3 kali waktu makan. pagi, tngahari dan petang.. saya namakan kursus ni sebagai kursus makan... hehe... 


kak jijah bawak DURIAN CREPE ! kali ni mmg jadi la. sebab pakar yang masak kan.. lain la mcm saya ni.. chef CELUP je.. haha..



nama team kami adalahhhh " RED ROSES" ! wah nama bukan main kannn.. hehe.. nama ni pun last minit dapat... sebab dah xde idea dah... so lastly.. nama ni la yang kami gunakan... 


kursus ni di adakan untuk mendapatkan sijil yang di iktiraf antarabangsa. sijil untuk front liner. untuk menjadikan kami ni lebih yakin dan seronok bekerja sebagai pembantu penerangan KLIA. 


kerja.. biasalah.. macam2 masalah ada. baik dari segi luaran, mahupun dalaman. dengan adanya kursus seperti ini, ianya dapat memperbaiki MOOD kami bekerja. dengan IKHLAS. :)


I CARE, I LOVE TO SMILE & I LOVE MY JOB..... ni bukan MATA KE ATAS, TANGAN KE BAHU tau. ini betul2... bukan cobaan.............. :)


pengajar pun sangat2 kelakar ok... sakit perut asyik gelak jea... :p


kursus ni sampai bulan APRIL 2013. lama tuuu... 


nnt saya update lagi untuk kursus 20 dan 21 disember nnt k. saya update yang bab makan tu. EH ? hahahaha.

ok bai :)

No comments:

Post a Comment