Saturday, December 29, 2012

MAKAN-MAKAN DI PAK HAILAM KOPITIAM TESCO SHAH ALAM & WEDDING :)


ibu, mengapa ibu bersedih ? adakah diriku telah berbuat sesuatu yang melukakan hatimu ? aloh aloh jangan nak berpujangga sangat la ye yang.. geli org baca. huhu..



sebelum ke kenduri kawin kawan kak ira, sempat lagi kami makan dulu. amboihhh bukan main ye.. padahal kat kenduri kawin bole je makan kan. free lagi. tapi di sebabkan kak ira nak beli tudung, so kami bergegas dengan pantasnya ke tesco shah alam. nampak pulak pak hailam kopitiam kat sini, perut terus lapar .huhu.


ada pulak gambar Jaafar Onn kat depan pintu masuk, lagilah kami lapar. MOTIF nampak jaafar onn terus lapar ? itulah yang kami sedang siasat sehingga sekarang.. huuu..



saya dan ibu makan mee je. kak ira tak order. so kami kongsi2 je lah makan kat sini.. takut kat kenduri kawin nnt kenyang, rugi tuuuu kalau tak makan lauk pengantin.. hehe..



oh ya.. yang ni kenduri kawin kawan kat ira jugak. tapi hari sebelumnya. kira dua hari la saya attend kenduri. saya suka pegi kenduri sebab dapat makan. hihi. tapi saya tak suka bila org asyik tanya " yang bila lagi ??". adoiiii nnt la kalau ada jodoh, kawin lah. nak sponsor pelamin ke ?? 



kak lily sangat lawa, dan saya suka dengan pelamin ala2 garden yang sangat menarik perhatian saya. makanan pun sedap.. puas hati.... :)




 ok ini baru lah wedding yang saya dan kak ira attend lepas makan kat pak hailam kopitiam, tesco. kawan degree kak ira. yang ni pun cantik jugak. pelamin cinderella gitu. nak di jadikan cerita, hujan lebat gila masa nie. khemah sampai bocor2. nasib baik lah air tak kena orang. habis mekap nnt. hihi.




ni masa sebelum nak tido. ramai2 pakai foot detox nie. gotong royong ktorg pakai. team work habis. HAHA. bila bangun pagi tu..... hambikkk. hitam siap berlendir lagi. banyaknya la toksin dalam badan saya. larikkkkk.........



alololo comeynya.... geram gila rasa nak picit2 pipi... ini anak wan hariz. bestfren kak ira. nur nida' iman. masa kami sampai, iman tengan tido. tapi kami la yang kejam tu, pegi kejutkan iman. menangis dia. haha. jangan nangis ye iman. meh auntie bg ciuman di pipi. wah. giteww. auntie ke makcik ? HAHA..



 tu dia.... JAAFAR ONN sebagai duta. :)

p/s : seronok walaupun agak letih sebab kena attend kenduri sampai 3 tempat. kat sini saya sempat story pasal dua wedding je. lagi satu tu ada untuk entri akan datang. insyaAllah. :) 

ok bai :)

No comments:

Post a Comment