Saturday, December 1, 2012

MEATBALL IKEA & BIRTHDAY MY BFF :)

Macamni la suasana petang yang damai lagi menyegarkan ni.. mendung mcm nak hujan. jadinya, kena la jalan menonong2. kalau tak, mmg lencun la kena air hujan. tapi apa salahnya kan sekali sekala main hujan. pastu boleh demam dan mc. EH ? hehe... Sebelum sampai ke sini, kami sesat sebenarnya. HAHA. tak jumpa jalan nak ke IKEA. biasalah, dah lama tak jejak kaki ke sini, so mmg kompom2 la sesat.. nak guna GPS kang orang kata gila pulak. hahaha... ye la, jalan kaki takkan nak guna GPS. ye dakk. huu...last2 jumpa jugak enterence nak ke sini... Bila nampak je tulisan IKEA, benda pertama yang saya bayangkan adalah meatball dia. hehe.. mmg dah lama mengidam tau... 

Masuk je kat sini, terus pegi kat cafe. mak aiih punyalah ramai org... almaklumlah... cuti sekolah kan... nasib ada jugak tempat duduk. kat tepi tingkap. saya suh kak dilla cop tempat. saya g beratur beli makanan. saya order 2 set meatball yang 10 ketul tu, pastu cake daim dengan air mineral. semua sekali dalam rm30++.


Nampak tak muka teruja saya tu ? dah 3 tahun tak merasa makan nie. hehe. kak dilla pulak muka tak berapa nak teruja. haha. kak dilla makan tak habis. dia kata bila makan rasa mcm ada pasir kat tekak. rupanya dia sakit tekak.. kesian bday girl demam pulak.. ada la 5 ketul je dia makan. saya makan pun tak habis jugak. ada 2 ketul balance. mmg dah penuh sangat perut nie. so saya sarankan, siapa yang tak berapa nak kuat makan tu, order la 10 ketul je utk 2 org. jangan tamak haloba mcm ktorg. membazir tu amalan syaiton nirrajim. huhu...
 

yang dalam tisu putih tu sebenarnya ... KEK coklat yg saya amik td. tak habis jugak. nak buang, sayang. so dapat idea, letak dalam tisu. gulung2 jadilah mcm tu. kreatif takkk ?? *tumbok muka laju2*
 

Masak apa cik kiahhh oiii.. den nak datang makan nie... wahhh ada tokoh chef nampak... bukan chef wan, tapi chef two. hehe. tengok harga dia.. RM995. gulp *gigit jari*
 
La Kaffa. Ni ala2 chatime tp bukan chatime. ha mcmana tu ?? sedap gak tapi saya lg suka chatime kot... sebab yg ni terlalu pekat. tp xtau la kalau yang lain sedap pulak kan... cer korg try pulak... huhu...

p/s : sebelum sampai sini, sebenarnya kami g makan nasik arab kat Kelana Jaya. yang tu akan saya update nnt yer.. hehe.. 

ok bai :) 

No comments:

Post a Comment