Monday, December 31, 2012

MAKAN-MAKAN DI WAWA SEAFOOD & TOMYAM, NILAI :)


Makan lagi ?? yess itulah saya. kaki makan sedunia. pastu bila berat naik, mula lah menggelabah tak hengat. HAHA. Tapi kita makan untuk hidup. kan ?? :) so makan je selagi boleh.. Tapi jangan lupa beli jamu dengan Felinna. ok promote jap. :p


Saya makan nasi goreng pattaya daging merah. Kak dilla makan mee celup (terbaik. sedap dan pedas. pastu ada perut. tu yg menyedapkan lagi mee ni). eh macam saya pulak yang order mee celup ni kan. huhu. sebenarnya, sebelum ni saya dah penah makan, sebab tu tau rasa dia mcmana... :D


tu diaaaa. slurrppp. menyelerakan... *lap mulut*. saya minum neslo ais, kak dilla order air asam boi.. as usual... tu faveret dia... :)

ok ni nak cerita pasal servis kat sini. mungkin yg attend kami tu mmg tak suka keje kot. sebab dia amik order muka masam je. pastu mcm nak marah2. pada hal saya tanya elok2 je. nak saya jd HULK ke ?? tak pasal2 teringat makcik econsave. sape yang penah baca entri saya pasal makcik tu msti tau saya mcmana masa tu... nasib la MOOD SAYA BAIK masa nie. saya ingat lagi muka dia mcmana. tudung dia paling saya ingat. tudung dia melekat ke dahi. serkup kepala nak tutup mata. ha macam tu. dapat bayangkan tak ? cuba tarik sekup korg sampai mata. ha mcmtu lah. * sedang bayangkan diri sendiri buat tudung mcmtu*.


tapi masa nak bayar, akak yang datang kat kami, orang lain. yang ni layanan dia baik. senyum jea. so terubat la jugak sakit di hatiku ini.. :) 

pesanan saya, bukan susah pun nak SENYUM kan ?? senyum kan satu sedekah. "Senyum ialah amalan yang diajar oleh Nabi Muhammad saw. Sifat orang mukmin adalah sentiasa mesra". :)
peringatan untuk diri sendiri juga... :)
 

apa2 pun, makanan mmg terbaik. sedap... mee celup dia saya bg 4.5 bintang ! :D

wawa seafood & tomyam ni berhadapan dengan mcdonald nilai 1. seberang jalan dengan ICEROOM Nilai. jom terjah :)

ok bai :)
 

No comments:

Post a Comment