Wednesday, February 20, 2013

MAKAN-MAKAN DI NOOODLES KLIA


kalau dulu saya mesti lupa harga dan menu apa yang saya makan. kali nie, saya dah maju ke hadapan sikit. (sikit je la. dalam 3 inci). :P saya amik gambar menu. hehe. so senang sikit uols rancang apa nak order kalau datang sini. :)







Ini apa yang saya makan. menu sejak turun temurun. dari first time makan sini lagi memang saya akan order nie. mee udang... nyonya prawn noodles soup. RM18.90. memang sedap dan pedas.


soya milk red bean + cendol iced. RM12.90.
 

soya milk + cendol iced. RM 12.90.

Kak azian suka makan pedas. mentang2 la org nogori. huhu. so dia dengan ramah tamahnya order kat waiter. mula2 waiter kata cili takde. tiba2 magic, ada pulak. suka buat surprise tau dorg nie. "tangan ke pinggang, mata ke belakang".
 

wantan set dry. RM12.90. yang ni pun saya akan order kalau makan kat sini.. sedap hingga menjilat jari..... :D


beef ball noodle soup. RM18.90. ni kak azian order. yang ni pun sedap. cuma bila lama sikit, bihun tu kembang sebab dia meresap sup.kena makan laju2 la. (jangan tercekik suda). huhu... ni pun sedap jugak.

p/s : kalau datang KLIA, meh la singgah makan kat sini... makan sup panas2... perghh.. sodapnyaaa.. lokasi restoren ni kat bangunan satelit. :)

ok bai :)

No comments:

Post a Comment