Saturday, February 16, 2013

BURGER BAKAR ABANG BURN NILAI



Muka happy dapat makan burger bakar abang burn Nilai buat kali keduanya. ceh orang lain dah kali kesebelas agaknya tak kecoh pun kan ? hehe. bukan apa, saya teringin dari tahun lps tau. tup2 dapat jugak merasa lagi burger nie.


Kali ni saya order ada tambahan hotdog. cuma tambah RM1.50 je untuk hotdog nie. untuk burger pulak, saya order burn chicken special. RM10.50.  kalau saya order apa2 pun, mesti saya akan order burger ayam. daging kureng sikit. tapi kadang2 saya belasah je. lagi2 kalau org belanja. haha.


Memeng terbaik la burger abang burn nie. Layanan pun bagus. kekalkan senyuman dan layanan yang baik k.. supaya ramai lagi orang datang makan kat sini... :) 


kami order air asam boi... biar rasa masam sikit. tak la muak sangat bila dah banyak sangat makan cheese.. :)


Kak dilla order burger daging. yang ni pun sedap. daging dia tebal... mmg kenyang sampai esok pagi. :D

harga dia RM8.50

total untuk dua2 burger ni, RM20.50.... :)


TQ kepada kak dilla sebab teman saya makan kat sini. mesti telinga berasap kan asyik cakap benda yang sama je... " jom la makan burger bakar.. jom la... ". masuk kali ke 10, mau tak berapi telinga. jadi la telinga bakar. hahaha.


lokasi burger bakar abang burn nilai ni terletak di MMA SANTAI CORNER NILAI. lepas giant nilai, ada roundabout, dia belah kiri. nampak kereta tergantung, ha tu la dia.. gerai abang burn ni betul2 dekat pintu masuk utama. senang je nak cari....


nnt saya nak datang sini lagi. nak try order burger kambing pulak.... nyumssss... hehe..

ok bai :)

No comments:

Post a Comment