Tuesday, February 5, 2013

MAKAN-MAKAN DI MADAM KOPI O BANTING


 



Ada cerita di sebalik rambut donut Ela nie. Ela kata semalam mak dia buat memang jadi. Tabur gula sikit dah bole makan dah. Tapi sebelum keluar nie, mak Ela buat, kurang menjadi pulak... last2 Ela tetap keluar jugak dengan rambut tu. So far saya tengok, ok je. mungkin tak sekemas semalam.nanti boleh tengok tutorial kat youtube. taip " tutorial rambut donut". mesti keluar. pastu boleh la uols try. :)


Sekarang ni nak keluar dah malas nak mekap sangat. just pakai foundation, tepek bedak sikit,  pastu pakai maskara. bukan apa, dari tahun 2006, yakni tahun saya start keje, muka saya naik jerawat yang teruk akibat mekap. ye la, kalau keje malam, mau tak lama mekap tu bertepek kat muka saya ni. liang2 roma semua tersumbat. tambah lagi dengan berminyak, perghhhhhhhhhh memang gabungan yang mantap . berlumba2 jerawat naik. tapi sekarang, setelah bermacam2 produk saya pakai, akhirnya elok dah sikit muka saya nie. 4 tahun jugak nak bg muka saya kurang jerawat. huhu.. alhamdulillah... :D

p/s : rambut Ela tebal kan ? besar gila donut dia.kenyang kalau dpt mkn. hehe.


part ni memang buat perut saya kejang dan kejung !  SHAWL TUTORIAL katenya.  hehe. ya kawan2, boleh la ikut turutan dari nombor satu hingga empat. mula2 hentak kepala di meja 17 kali, lepas tu tarik sikit bahagian depan . step ketiga, senyum simpul dalam 13 saat, dan last sekali, ikat reben di selah kanan shawl. TARAAA............... dah siap !! :)


 White coffee ais, 3 layer tea dan mango juice. 3 layer tea ni, sebenarnya macam air teh biasa je. just dah asing2kan bahan dia tu yg jadi 3 layer. huhu.



mee hailam kicap kot nama dia. sebab, kuah dia hitam ya amat ! macam letak serbuk kopi kat dalam.TAPI... rasa dia memang sedap . Ela belanja masa nie. suka3x.. lagi la bertambah sedap. haha. :)


lokasi restoren nie adalah terletak di tapak Pak Li banting, sebenarnya sama je boss dia sume, just tukar nama je. dan tukar menu. lagi banyak menu dari Pak Li.


 sebelum sampai balai polis banting dan hospital banting, akan jumpa madam kopi o dulu di sebelah kiri, kalau dari arah banting. :) boleh la singgah minum sebelum buat report polis. EH. :p

ok bai :)

No comments:

Post a Comment