Sunday, February 3, 2013

Chili's @ Empire Subang




nak tunjuk bulu mata lettew ! hehe... 



 


 GRILLED SALMON WITH GARLIC & HERBS



RM24.95

Sebelum meneruskan penulisan saya yang selalu merepek nie, saya nak mintak maaf sebab tak banyak info mengenai apa yang saya makan kat sini. tahap kelaparan yang sangat2 memuncak telah membuatkan saya terlupa tentang semua tue. apa yang saya tau adalah baca doa dan ngap. :)


perjalanan dari Banting mengambil masa dalam 40 minit untuk sampai ke Empire Subang . pada mulanya, niat kami nak makan kat "Serai". last minit, tukar plan untuk makan kat chili's. biasalah hati manusia kan senang berbolak balik. huhu...


Bila dah sampai sini, dah duduk, ,mulalah rambang mata nak makan apa. lagi2 bila waiter berdiri kat sebelah. pada hal org tu bukan nak buat apa pun. tapi cuak dia tu mcm nak bersalin kembar 9. HAHA. 


cepat jugak servis kat sini... tau2 je dah sampai.. tau2 je dah selamat masuk dalam perut. hehe. alkisahnya masa nie mmg xde buat apa2 pun selain makan dan merepek2 bertiga. ntah2 apa2 lah yang di gossipkan. huhu.. semuanya sedap menjilat jari. :) 

dah kenyang apa lagi, jom lah balik . hihi...

ok bai... ;D

sedikit info :-

Lot G-17 Ground Floor
Empire Shopping Gallery
Jalan SS 16/1,
47500 Subang Jaya, Selangor
Tel : 03 - 5631 8825
Fax : 03 - 5631 8819
e-mail: chilissj@chilis.com.my
Operation hours:
Sunday - Thursday :11.00am - 11.00pm
Friday & Saturday :11.00am - 12.00am

No comments:

Post a Comment