Monday, October 8, 2012

DOMINO'S PIZZA DELIVERY 1300-888-333

Ingat kat banting tak ada domino's ke ?*tetiba. padahal org tak cakap apa pun. HAHA*. Kalau ada pun, baru je bukak dalam 2 minggu lepas tak salah. hehe. Sebenarnya dah lama gila mengidam nak makan domino's ni. dari tahun lps nak makan. tak dapat2. HA, kali ni bila dapat tau je dah bukak, terus excited amik tepon nak call dorg. ni kes malas habislah nie. sampai nak ke pekan pun malas gila nak drive. bila dah pegang tepon, tetiba macam BLUR. eh jap.apa yang aku nak order? HAPPY MEAL ke ? hahaha. sebelum lebam di mata ,baik bukak website dorg dulu.ye dak ? saya pun dengan jayanya bukak la website dorg.. kena bukak google dulu, baru leh jumpa apa yg di cari. bila dah jumpa, saya terus terliur tgk gambar display kat situ. sedapnyaaaa.... apa nak order ni ?? jap2 fikir doblas saat. 

TING! ok dapat dah.... saya order pizza regular. yg ada 6 slice. cukup la sebab makan berdua je dengan mak.
 sorg dapat 3. 

saya order MEATASAURUS PIZZA. *ini bukan spesis T-rex* RM23.80. pilih yang extreme edge, kena tambah RM5. extra cheese RM3.  pastu amik side order. GARLIC CHEESE UNION RING. RM5.80. cer cer cer teka berapa dua benda alah ni ?? 

RM 42 !!

 terkejut dengar tapi buat2 COOL je. Mana taknya dua ni je dah 42. Kalau pizza hut baru rm20++ je kot. 

Rupanya salah order. sepatutnya kena order SET. sebab set lg murah dari beli asing2. bila saya tgk balik, kalau set bole dapat :-

 2 Regular pizzas of your choice
1 Garlic Cheese Onion Rings
1 Twisty Bread OR Banana Kaya
1 Caramel Sticky Dessert

baru RM45 je !!!! adoiiiiiiiiiiiiiiiiii kenapalah saya ni bijak cerdik pandai sangat ! HAHAHA. tak memasal je.  kan dah rugi... *ayat nak sedapkan hati*------> takpelah at least kita belajar dari kesilapan... kalau tak jd mana kita nak tau kan.... 

tak kira, gaji nnt saya nak order jugak rm45 tu. sebab nak rasa caramel sticky dessert yang mengalir bagaikan lava gunung berapi. CEWAAAHH !!

korg order la bagi pihak saya. :)

p/s :pizza dia SEDAP !

OK bai... 

No comments:

Post a Comment