Sunday, October 28, 2012

HARI RAYA AIDILADHA 2012





 Masa balik kampung ni, tak ramai yang ada. cuma  yang ada, family saya, dan family pakcik. suasana kurang seronok sikit la. bila dah malam sikit, baru ada geng. sape lagi, kalau bukan kak ira. hehe... 

masa menunggu kak ira sampai, saya sempat tido dalam bilik. tau2 je kak ira dah baring kat sebelah. anjat boboi... haha... kak ira dah dapat keje kat angkasapuri. keje dia 3 hari kat opis, 2 hari travel. best gila kan ? tapi dia kata mmg letih sikit la... sebab tu masa dia sampai tu, dia join nak tido sekali. sebab letih.. mau taknya, sampai umah kul 6.30 ptg, pastu nak packing barang lagi, then trus balik kampung.... ciannn... 

dalam 10 minit ktorg baring2, tetiba dorg panggil makan... saya dah makan, so saya just teman kak ira makan je la. kak ira makan dengan muka mamai.. hehe... nasib tak suap masuk dalam lobang idung. *tak lawak sgt*. lps gossip2 sikit, kami amik keputusan utk tido. saya pun letih jugak sebab pagi tu OT.. sampai kampung pun dalam pukul 5 ptg camtu....

*ESOKNYA*

Bangun2 !! dah pagiii ! seronoknya raya kat kampung..... tapi tahun ni kurang menyengat sgt sebab kak nolly takde.. dia balik muar bersama hubbynya.... sob sobbb... tinggal kami berdua jea.. tp kira ok la nasib kak ira ada.. kalau saya sorg je mau menangis tak berlaguuu...

bangun pagi tu saya pakai baju raya.. ceh nak jugak kan... ye la baru ada mood raya sikit.... takkan nak pakai baju duk umah je... mana la tau ex dtg ke.. *ada ke ex kat kmpung?* oh takde rupanya. huhu.. tp xpe la still pakai jugak baju kurung. satu family pakai baju raya. cuma tak bergambar je..

*PETANG*

saya gerak keje pukul 1.45.. bajet boleh sampai 2.30. sekali jem la pulak. so sampai pukul 2.50 kat parking... lambat la pulak... takpe la nak buat mcmana kan. bukan sengaja. huuu.. sampai je kat tempat brifing, tgk dorg tgh mengsnap2 gambar. saya pun dengan sepantas kilat la join sekali. haha. tiba2 je menyelit kan. tak malu je. hehe. 

banyak jugak dorg bawak makanan. saya tukang makan je la. nyum2... :)
ada rendang, ayam masak merah, kuah kacang, kek lapis, kek coklat, n macam2 lagi. sume dah selamat masuk dalam perut... :D

*MALAM*

balik dengan gembira sebab perut kenyang kan. hiks. 

OK BAI masa untuk tido.. :)

No comments:

Post a Comment