Friday, October 14, 2011

HIDUP SAYA DI ZAMAN VINTAGE =)

Waaa lobang hidung ke serombong KAPAL tu?? hahaha... jangan nak tunjuk sangat lobang idung Yang............. ;p


sempat lagi shopping di satelite... =)


Hahahahaa... kelakarnya muka saya masa nie... Kak Padma pun dah berpindah ke tempat kerja lain... rinduuu...

Masa ni bday time darjah dua rasanya.. sorry... lupa sebab tak ada tarikh kat situ.... tgk baju je dah taun masa ni sangat vintage.... mana la agaknya baju nie kan.... =)
jiran2 semua sekarang dah pindah. Ada yang pindak Johor dan ada yang berpindah ke Klang.miss u all.... =(




Rindu nak ulang balik kenangan2 lama kan? masa muda2 dulu.... sekarang da tua dah... umur pun dah 24 tahun... macam2 cabaran dan liku2 dalam hidup dah saya tempuh... hurmmm.. Ada pahit dah jugak ada yang manis... yang manis saya akan ingat, dan yang PAHIT pun saya lagiiiiiii ingat....... kua tandukkk.... ;p





Ingat lagi masa dulu kan, masa transit di KLIA, ye la nak balik umah, JAUH.. makan masa 1 jam nak sampai... pukul berapa nak gerak dari umah... takkan 6 pagi??? oh NO.... thats why la saya tido kat airport jer... Ada tilam... Tapi mmg sejuk tak ingat la.... Nasib dapat tido nyenyak.... Rasa malas je nak bangun.. haha....





kalau malam je mesti kami akan makan. Itu adalah wajib... ye lah sbb kan SEJUK.. tu yang LAPAR.. haha.... kadang2 makan kat luar, kadang2 makan kat airport jer.





Ingat lagi masa sahur, bangunla kami semua dengan mata sepet, menjamah makanan yang ada. dalam sejuk2 tu... =) masa last kak Padma nak benti, kami semua kua makan kat NILAI... Makan chicken chop. Rindunya kenangan masa nie.... =(





Gambar yang atas sekali tu pulak, masa saya kua dengan Katy, Ell, Apit & Kak june. Masa ni makan kat Old Town.. Makan nasi lemak.. hambik kau nasi lemak makan malam2 tau!! hahaaa... Pastu kitorg semua lepak2 minum air teh tarik... yang sangat menarik! lepak sampai pagi... hehehe.... masa ni tahun 2008... lama dah... dah 3 tahun dah masa berlalu kan... tengok balik gambar lama, adoiii rindunya zaman dulu2.... hurmmm.... KENANGAN yang sangat INDAH.... rinduuuuuuuu............ apa pun saya suka hidup saya sekarang. Lebih teratur dan tersusun.... harap semua ni akan berkekalan.. Amin... ok bai.

No comments:

Post a Comment