Friday, October 7, 2011

PAKLI KOPITIAM & PUTRA


Ok. ni semua bukan saya yang makan tau... sandwish tu Ell punya. Saya punya, yang kuey tiaw dengan ayam goreng. (banyak la jugak tu kan?) haha...



masa ni baru lepas beli barang dapur kat econsave. biasalah sejak jadi suri rumah setengah masa ni kan... kena la pegi beli barang bagai... hehe...



kalau datang PAKLI BANTING ni, mesti ktorg akan di layan oleh staff bernama Putra. Dia ni kalau ktorg datang, layan macam tuan puteri je.. Sampai cam rimas pun ada jugak. hahaha... asyik datang meja tanya makanan da sampai tak, makanan ok tak. hurmm kadang2 ok kadang2 rasa RIMAS pulak.. huhu... apa pun ktorg ok jer... sbb dia lah makanan CEPAT SAMPAI. haha..



Kalau dah nak balik mesti cakap, nak balik dah???? ye la takkan nak duduk sini sampai pagi esok. nak ktorg tolong tutup dengan bukak kedai ke acaner?? Yo lah, mestilah kena balik kan? hehehe... ok lah Putra, nak balik dah ni. nnt datang lagi. jangan lupa bentang red carpet yer? hehe...

2 comments:

  1. salam.......... insyaallah kuruslah tu wlaupun sebenarnya badan yang berisi itu lebih menguntungkan

    ReplyDelete
  2. wsalam... mudah2an... Amin... ;p

    ReplyDelete