Monday, October 31, 2011

FLAMING @ SUNWAY..... =)

ni posing semua nak nak nampak kurushh nie.. hehehe...


nyum2 macam2 menu ada kan?? sedap dap dap...

ini lah dia cicah2... cicah coklat... marshmallow & biskut... nampak simple tapi mmg sedap...




muka masing2 dah boleh buat sauna muka ataupun stim muka... hehe...

tu dia.......... chef sedang memasukkan bahan2 ke dalam bekas... sila catit menu... cepat2 amik pen dengan kertas... hehe...
















Dah lama sangat rasanya tak makan steambot. aih nampak sangat gebangnya yer?? jap2 kalau lebih dari sebulan tu lama la kan?? hehehe.... masa ni makan2 di Flaming Sunway... rancang dah lama tapi jadinya baru la hari ni... 27hb oktober 2011... nak jugak tulis tarikh... ye la kan boleh di jadikan diary... selain mmg suka menulis dan suka makan... haha...





Ni makan2 untuk majlis perpisahan Tik, kak Ema, dan kak badar... Tapi Kak badar ada hal... so dia tak dapat join... tak apa kak, next time join k? =)




Makanan kat sini mmg sangat2 menarik... siap ada KETAM, PEPAHAT, UDANG, LALA, KEPAH, KUPANG, aishh banyak lagi lah sbb banyak sangat tak muat nak tulis... bole refer kat gambo.. =) yang best lagi kan... ada aiskrim dalam 10 jenis pastu ada marshmallow cicah coklat.. wah cicah tau. macam cicah SOS pulak.. biskut cicah coklat pon hade. air pulak ada air panas, ada air gas, air jus. yang steamboat punya makanan ada dalam 100 jenis pilihan... banyak giler... kira kalau makan kat sini, 5 jam pon tak habis... sangat2 berbaloi... bayaran hanya rm26++. so kira tolak tambah bahagi semua, dalam rm28..





Masa ni 2jam lepak makan kat sini... tunggu Wanie tak sampai, sbb jalan jammed, pastu saya pun dah demam balik, jadi kena la beransur pulang ke rumah... baik lah kawan2 ada masa terluang kita makan2 lagi yer.... perut pun dah kenyang ni, masa untuk makan ubat dan tido.... salam.. bai.. =)

1 comment:

  1. sy singgah sini n follow!! Jgn lupa singgah n follow blog saya!!!

    ReplyDelete