Friday, September 14, 2012

NANDO'S ALAMANDA & APPLE !

Jom ke alamanda teman ela mencari laptop ayah dia. ni tajuk ke ? tunggang langgang ayat. haha. Ela pandai kamu kan. kamu cari laptop yang paling canggih pastu kamu dah dapat agak mesti ayah kamu susah nak guna. pastu dia bg kamu. hahaha. BIJAK tau kamu. guess what ? dua hari lepas beli ni ela cerita kat saya. " yang, ayah kami bg laptop tu kat kami " hehe.. saya gelak sakan masa ni sbb apa yg ela cakap tu jd kenyataan. hehe.

Masa test power laptop Apple MacBook Pro. warna silver. mmg lawa lappy dia. saya pun teruja masa nie.walaupun kedai dia panas. peluh mencurah2 . Sedang tumpukan perhatian kat ela sebab nak cuba lupakan apa yg sedang terjadi. :)

Dalam 15 minit test power ell terus beli sbb ayah dia da bagi duit siap2. kami ke sini untuk beli laptop dan makan. tu je. tak tgk wayang pun. saya makan kat nandos. saya cuma makan ice cream with brownies jer. sebab dah makan sebelum keluar. Lagipun dah makan jamu. so kenyang. :)

dalam pukul 4 kami gerak balik umah dah. lagipun takde pape nak buat kat sini....

ok bai :)

No comments:

Post a Comment