Sunday, May 12, 2013

MAKE UP BERTUNANG, BERSANDING & FUNCTION. - MURAH 2013


boleh request samada nak make up tebal atau lite2 jer :p

My bff telah menjadi sukarelawati yang sangat2 bermurah hati untuk menjadi testimoni saya. ini adalah gubahan , eh salah ingat bunga tadi. hehe. ini adalah hasil make up saya yang paling latest sekali. saya gunakan stick foundation kyrolan. 

 


semangat beli brush baru. nasib cina kat kedai tu ok. kadang2 dorg ni malas nak layan kita. huhu. saya rasa dia ni adalah seorang staff yang berdedikasi. thumbs up. :)



lama jugak memilih brush, akhirnya dapat jugak. pada hal nak beli dua je pun. haha. in shaa Allah nnt nak beli lagi dua. brush untuk highlite dan untuk liquid foundation. Rasa berkobar2 semangat di jiwa bila dah ada org panggil untuk mekap balik. alhamdulillah :)




assalamualaikum semua....... nebes tak tengok gambar kat atas ?? mcm sy tgh survey make up untuk kawin pulak kan ? huhu.. lama lagi kot saya nak kawin... hohoho...  tapi apa2 pun doakan la yg terbaik untuk saya yer... amin.. :)

ok berbalik kepada gambar di atas.. ni flashback gambar pengantin yang saya mekap kan. ada lagi gambar2 lain mana tah saya letak. ada dua je jumpa. tempahan untuk bersanding, bertunang, nikah dan sebarang function di buka skrg :)
untuk tempahan dan pertanyaan , boleh sms / whatsapp saya di number:


 012-633-6041. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment