Sunday, May 12, 2013

MAKAN-MAKAN @ D'ARAB CAFE BANTING :)



kalau nak tau macamana muka saya bila dah berumur 54 tahun nanti, mcmni lah. hehe.

mak setia melayan kerenah anak dia yang suka makan di tempat baru. riang rasa hatiku ini bila mak bg green light untuk makan kat sini... lama dah tak makan makanan arab.. tak sabar rasanya... 
 



MANDEY LAMB RM25.00. ( 2 ORANG MAKAN )






MILOREO RM5.90


CARROT 'O' AIS RM4.90


seharian berjalan2 di sekitar banting, penat dan lapar pun mulalah menjelma ( abaikan ayat tunggang langgang saya). haha. apa lagi, ajaklah mak makan kat restoren baru ni... terletak dekat dengan bus stand banting dan juga di bawah kedai giffarine banting... senang je nak cari.. in shaa Allah jumpa... :)


layanan kat sini ok.... tak sombong pun staf kat sini. murah dengan senyuman.. harap akan di kekalkan.. :) makanan pun sedap... nasik dia kalau makan mcm tu je pun dah sedap sgt dah.. lg la kalau di tambah dengan daging kambing tu sendiri... cuma... aikk ada cuma la pulak.. huhu... cuma sayur dia ada yg dah layu.... so nasihat saya, better dapatkan sayur yang segar... bukan la semua layu cuma separuh.. tapi still boleh di makan :)

satu pinggan ni cukup untuk 2 orang makan. memang licin kami makan. lapar pun ye jugak. hihi... apa pun mmg SEDAP. ramai jugak yang makan kat sini selain daripada kami... ;)

sooo sape yang nak cuba makan kat sini, boleh la datang .. mari ramai2 datang sini... pasti puas hati.. in shaa Allah...

ok bai :)
 

No comments:

Post a Comment