Thursday, February 22, 2024

【ETC】重要なお知らせ(自動配信メール)

【重要】ETCアカウント異常と情報更新のお知らせ
いつもETCサービスをご利用いただき、誠にありがとうございます。最近、お客様のETCアカウントで異常なアクティビティが検出されました。
この異常はセキュリティ上のリスクを含む可能性があるため、アカウント情報の更新をお願い申し上げます。以下が更新の目的です:

· アカウントのセキュリティ向上

· 不正アクセスの予防

· サービスの効率化

お手数をおかけいたしますが、以下のリンクからアカウント情報の更新を行っていただきますようお願い申し上げます。
アカウント情報の更新ページはこちら
一定期間内に情報の更新が行われない場合、アカウントの一部機能が制限される可能性がございます。ご迅速な対応をお願い申し上げます。
ご不明点やお問い合わせがございましたら、サポートセンターまでお気軽にご連絡ください。

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Tactics like these clearly weren't helpful for users, so why did publishers do it? Google wasn't always as good as it is today at understanding the relationships between words and phrases (or semantics). So, if you wanted to rank on page 1 for "bridal gowns" but you only had a page on "wedding dresses," that may not have cut it.
pages, which resulted in more quality pages taking the top spots of the SERPs. Google continues to iterate on this process of demoting low-quality content and promoting high-quality content today. Google is clear that you should have a comprehensive page on a topic instead of multiple, weaker pages for each variation of a keyword. the

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