Wednesday, April 30, 2014

HAPPY BIRTHDAY TO ME - 2014 :)

 
Happy birthday to me... dah 20++ umur saya taun ni.. yang ++ tu sila la cari sendiri.. hehe.. amacam.. terliur tak dengan creampuff kat dalam gambar ni... ni my bebeh yang bagi sempena birthday saya... sweet kan dia.. wuwuwuwu... serius sedap yang teramat sgt. ada 40 biji... yg coklat tu sedap. sbb rasa almond n rasa coklat. bila bergabung, rasa dia mmg umphh sekali ya... 3 hari baru saya dapat habiskan dia.. sbb 40 bijik kan. mana larat habiskan sehari jer.. hihi..
 
 
tak tau ada berapa lilin semuanya nie.. mcm 40 lilin jer.. hehe.. apa pun masa tiup lilin ni mmg lawak. lilin yg kak dila beli ni, jenis yg bila tiup api dia xpadam2. ha faham tak ayat saya nie. biasalah saya kan suka buat ayat tunggang langgang. hoho.. punya lah penat saya tiup sampai semput kejap. haha. last2 saya bengang saya buang semua lilin kat luar tingkap. puas hati den ! huhu..
 
 
lepas dah tiup lilin ni, kami menuju ke sunway pyramid pulak. nak makan la, apa lagi... lapaq.. huhu.. nnt saya update next cerita pulak k.. ni intro dia duluu... =p
 
ok bai :)
 

No comments:

Post a Comment