Sunday, September 29, 2013

HAPPY BIRTHDAY ELA !! :)


tido jap. nnt makanan dah sampai, jangan lupa kejut tau =)


posing riang ria setelah makanan sampai.... masa ni dorg da kejut saya.. thanks sebab kejut. haha. 


nyummmss.. kalau sebut pasal makan, mmg laju je saya telan air liuq. makanan dan saya mmg takkan terpisah. boleh  nyanyi lagu "takkan terpisah" lepas ni. kami buddies. ok stop merepek. hehe. 

masa ni sebenarnya sambut bday Ela... yg ke 26 tahun. alamak terbagitau pulak. huhu.. ala apa2 pun still maintain remaja gitew. :) kebetulan saya off masa nie. jadi sy pun amik peluang untuk sambut bday dia kat secret recipe banting. siap mintak lilin 26 batang. tercengang budak tu. pastu sy kata xpela 2 batang lilin besar, 6 lilin kecik. saje je nak wakenabeb dia. hehe. 

masa ni ada rakam video nyanyi2 lagu bday tapi xmo la haplod. malu pulak sy tetiba. *lempang sikit*. :p

saya makan kambing lagi masa ni... mmg dengan kambing pun sy takkan terpisah. hehe. sedap.... habis saya makan. sebab dr pagi tak makan. mau tak licin. *kalau dah makan pun licin jugak sebenarnya*. :p


setelah selesai makan, kami pun pulang ke pangkal jalan.... hehe... semua balik umah masing2 dan tido.. kepada my bestfren nurfadilla shapie, kami ucapkan selamat hari jadi.. semoga apa yg di impikan akan menjadi kenyataan... kami doakan kamu murah rezeki, dan panjang umur... i lebiu... muah !!

ok bai :)


1 comment:

  1. pagi2 ni semua post pasal makan . waa lapar :( tak mandi lagi nk turun breakfast :P muehee . happy birthday kawan akak ;)

    ReplyDelete