Wednesday, July 31, 2013

NOOODLES SATELITE KLIA


Nyummy ini adalah kegemaran saya sejak turun temurun.. saya start makan ni masa tahun lepas kot. dah 7 tahun keje, tahun lepas baru order nie.. (turun temurun la sgt). sebelum tu saya msti akan order mee udang dengan dry wantan. kali ni nak cuba menu lain pulak.. huhu.. maafkan saya sebab saya lupa harga dia berapa.. tapi tak sampai RM20.. dalam belasan... sweet 16 atau sweet 17 mcm tu la lebih kurang harga dia =)



alalalala comeynya dia bergambar sebelum makan mee.. hihihi.. masa ni kami telah berbincang dan telah sepakat untuk makan kat sini.. amik masa 2,3 hari jugak la untuk tetapkan tempat. wah nampak sgt penipuan di situ. haha... 


dah makan, dah gossip, kena la sambung keje. takkan terus balik umah pulak kan (kalaulah boleh, alangkah indahnya). masa ni sebelum puasa.. tertinggal kat draft pulak entri ni. sorry kawan2 sebab jarang update blog. sibuk packing memacking brg. in shaa Allah lepas ni saya akan selalu update. *plis jangan buat mata ke atas pada saya. hihi..*. 

ok bai :)

No comments:

Post a Comment