Friday, March 23, 2012

KEK CHOC MOISE KUKUS @BANGI :)

Hahahaa... kelakar gila masa nie. banyak gambar tak jadi sbb tangan dok gigil2 gelak.. yang ni je gambar last yang ok sbb tahan gelak. siap ada taik lalat kat idong. tak tahann..... :)

kek choc moise kukus ni saje lebihkan coklat dia sbb saya mmg suka coklat. melimpah ruah kan ? over skit saya letak. macam budak2 pulak rasanya masa nie... anak buah pulak sibuk cicah tembikai susu dengan coklat yang lebihan2 tue. sdap pulak tgk dorg buat mcmtu.. saya apa lagii.. nak joinlah jugak.. mana boleh dorg je.. haha... #menyebok#




ni resepi dari mak. along yang simpan buku turun temurun nie... :) memang tak nampak kan ?? mmg saje bg tak nampak. haha.. taklaaa... masa mula2 amik gambar mmg jelas sekali da upload jd mcmni.. sorry ye kawan2... nnt la kalau pegi rumah along lagi saya amik resepi dia... :)







hahaha seram bukan ??? masa ni saya dahla kena OT pagi. kena gerak dari bangi. sekali budak dua orang ni masuk bilik nak main dengan saya. hmm saya layankan la... pastu along amik tab dia pegi rakam video dorg joget2... gedik dorg joget! hehe.. pastu si isya boleh plak suh saya amik gambar dia.. sekali dia buat mata mcm nie. tak ke terkejut di buatnyaaaa... kusss semangat .... #tarik telinga sendiri




p/s : pengalaman best stay lama kat umah along. saya jd driver untuk menghantar budak2 ke sekolah.. hehe.. pastu dapat belajar masak kek... dan dapat spend time dengan mak masa mak sakit hari tu.... mcm2 pengalaman ada dalam masa beberapa hari saya kat sini... :) ada masa lagi nnt sy nak stay lagi dan belajar masak cuppcake pulak... ok bai :)

1 comment:

  1. Wow sedap nya.. mcm senang je nak buat, nak cuba lah... sebenarnya saya bwalking, jom tukar2 blog... see u..

    ReplyDelete