Tuesday, May 21, 2024

【AEON】カード利用確認手続きのお知らせ

【イオンカード】利用いただぎ、ありがとうございます。
このたび、ご本人機のご利用かどうかを確認させていただきたいお取引がありましたので、試に勝手ながら、カードのご利用を一部制限させていただき、ご連絡させていただきました。つきましては、以下へアクセスの上、カードのご利用確認にご協力をお願い致します。お客様にはご迷感、ご心配をお掛けし、誠に申し訳ございません。何卒ご理解いただきたくお願い申しあげます。
ご回答をいただけない場合、カードのご利用制限が継続されることもございますので、予めご了承下さい。
ご利用確認はこちら
ご不便とご心配をおかけしまして誠に申し訳ございませんが、何とぞご理解服りたくお願い申しあげます。
■発行者イオンクレジットサービス株式会社東京部中野区中野4-3-2

このメールは:役に立つ | 役に立たない


It's no secret that compelling title and description tags get more clicks in the SERPS.(And like I mentioned earlier, more organic clicks=higher Google rankings.)The question is: How do you know what people want to click on?
You see, ads that you see for competitive keywords are the result of hundreds (if not thousands) of split tests.
Split tests designed to maximize clicks.And you can use copy from these ads to make your title and description tags more compelling.For example, let's say you were going to publish a blog post optimized around the keyword "best mattress".

No comments:

Post a Comment