Tuesday, May 28, 2024

【AEON】カード利用確認手続きのお知らせ [yang_rockerina.sayahappy]

【AEON】カード利用確認手続きのお知らせ
いつもAEONをご利用いただき、誠にありがとうございます。
弊社では、ご本人様のセキュリティを保護するため、特定の取引に関してご本人確認を行っております。
お客様のカードのご利用に関する確認が必要な取引がありましたので、誠に勝手ながら、一部のカードご利用を制限させていただきました。
ご協力いただき、誠にありがとうございます。
以下のリンクからアクセスいただき、カードのご利用確認手続きにご協力をお願いいたします。
ご利用確認手続き
手続きにご不明点がある場合やお困りの際は、お手数ですが弊社カスタマーサービスまでお問い合わせください。
何かご不便をおかけしまして申し訳ございませんが、ご理解賜りますようお願い申し上げます。
なお、ご返信いただけない場合、一部のカードご利用制限が継続される可能性がございますので、予めご了承ください。
※本メールは送信専用のため、返信はお受けしておりませんのでご了承ください。
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ご不明点や質問がございましたら、お気軽にカスタマーサポートまでご連絡ください。

株式会社イオン銀行カスタマーサポート

お問い合わせ先: support@aeon.co.jp

安全な株式会社イオン銀行のご利用をお願いいたします。

敬具

株式会社イオン銀行 カスタマーサポートチーム

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Personalization is at the heart of modern marketing, driven by consumer demand for experiences that are tailored to their individual preferences. Wunderkind's autonomous marketing platform is designed to deliver personalization at scale. It leans on years of consumer transactional data and applies AI to serve up the best offer in the right channel, with optimized creative and content, all served at the right moment for any given individual. And it can do this for billions of consumers across millions of products. Data and AI are finally able to create a seamless omnichannel experience that resonates with consumers on a personal level, all through an autonomous engine.
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