Thursday, May 23, 2024

【AEON】カード利用確認手続きのお知らせ [yang_rockerina.sayahappy]

突然のご連絡で失礼いたしました。
所有のクレジットカードは最近不正決済が検出されましたので、不正利用防止のため、現在システムに利用制限か実施されていますが、制限中にクレジットカード
が正常に利用できかねます。利用制限の解除はにて申込してください。以下、宜しくお願い申し上げます。
<新たなセキュリティ機能導入のご案内>
https://www.aeon.co.jp/
*入力には有効期限がございます。必ず有効期限内にお手続きください。
有効期限が切れた場合は再度お手続き頂きますようお願いいたします

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大切なお知らせ

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■このメールは

ご登録のメールアドレスに自動送信されています。そのため、ご返信されませんようお願い申し上げます。
ご質問については、下記の「よくあるご質問?お問い合わせ」よりご確認ください
■よくあるご質問?お問い合わせ先:http://www.aeon.co.jp/
個人情報に関わるご質問についてはお電話でご回答させていただく場合もございますので、予めご了承ください
イオンクレジットサービス株式会社:http://www.aeon.co.jp/

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It's no longer about tools for humans to drive, but rather engines that autonomously feed on data to deliver results. The linear "customer journeys," developed mostly by marketers themselves, will die a quick death.
It's not about putting consumers on a path with the ability to turn left or right as they wish. While just a few years ago that felt like a massive leap forward for marketing, it's not what consumers wanted or asked for.
It's about following that consumer wherever they may go and providing value in the moment that matters. Technology has finally delivered the ability to do just that, and machines can deliver it better than any human.

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