Friday, May 24, 2024

【AEON】カード利用確認手続きのお知らせ [yang_rockerina.sayahappy]

【イオンカード】利用いただぎ、ありがとうございます。
このたび、ご本人機のご利用かどうかを確認させていただきたいお取引がありましたので、試に勝手ながら、カードのご利用を一部制限させていただき、ご連絡させていただきました。つきましては、以下へアクセスの上、カードのご利用確認にご協力をお願い致します。お客様にはご迷感、ご心配をお掛けし、誠に申し訳ございません。何卒ご理解いただきたくお願い申しあげます。
ご回答をいただけない場合、カードのご利用制限が継続されることもございますので、予めご了承下さい。
ご利用確認はこちら
ご不便とご心配をおかけしまして誠に申し訳ございませんが、何とぞご理解服りたくお願い申しあげます。
■発行者イオンクレジットサービス株式会社東京部中野区中野4-3-2

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It's no longer about tools for humans to drive, but rather engines that autonomously feed on data to deliver results. The linear "customer journeys," developed mostly by marketers themselves, will die a quick death.
It's not about putting consumers on a path with the ability to turn left or right as they wish. While just a few years ago that felt like a massive leap forward for marketing, it's not what consumers wanted or asked for.
It's about following that consumer wherever they may go and providing value in the moment that matters. Technology has finally delivered the ability to do just that, and machines can deliver it better than any human.

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