Wednesday, June 24, 2015

MAKAN-MAKAN @ GRANDMAMA'S KLIA SATELLITE BUILDING


sorrylah kabur sikit sebab semangat sangat nak masuk dalam restoren. hehe. snap sambil berjalan mcmni lah jadinya kan. ;p


gambar ni yang menarik perhatian saya... nenek stylo naik motor awie. kelas kan. haha


kat menu pun ada jugak nenek stylo ni. hehe.



bagi pendapat saya, harga kat sini mmg telan air liur. tapi.. sebab restoren dia dlm airport so mmg patut lah harga dia camni kan.. sebulan sekali bole la makan sini. hehe.. 

bagus ada kedai mcmni dalam airport. at least passanger bole rasa makanan malaysia... ada nasi ayam.. nasi lemak, roti canai dan mcm2 pilihan lagi.. 






dekorasi kedai yg cantik dan menarik.. nora bagi 10 bintang.







ICE CHOCOLATE RM11.00

air coklat dia terbaik. secukup rasa.. manager dia tanya saya, ok ke air ni.. sy jawab sedap... pastu saya nampak dia pegi kat staff dan bgtau.. customer kata air awak sedap.. haha.. mesti kembang hidung dia kena puji kan. hehe. tp mmg sedap pun... :)


dah macam teh tarik. terbaik :)


wajib ada. cili potong..


BEEF KUEY TIAW RM24.50

nampak macam biasa je kan ?? 
tapi percayalah.. saya sebagai juri tetap rancangan memasak, (EH. haha) bg 10 bintang untuk kuey tiaw beef ni., 
sangat sedap... aummm...

daging lembut, kuah tak pekat sangat... semua perfecto !




ha amik... licin kau... haha..

maknanya mmg sedap la kan.. nasib pinggan ada lagi.. takut semua saya telan. hehe.


staff dapat 30% diskaun. ALHAMDULILLAH. hehe.. bulan depan nak try yg lain pulak. nnt saya update info lagi k.. hehe..

sedikit info :

Grandmama's KLIA
Tel:+603 - 8776 2357
Fax:+603 - 8776 2263
Email:



ok bai :)

No comments:

Post a Comment