Saturday, October 20, 2012

KFC ZINGER DOUBLE DOWN :)

Erm salah order pulak. patutnya nak amik cheesy wedges tapi dapat wedges sahaja tanpa cheese. Makan jugak lah sambil bayangkan konon2 ada cheese *pun boleh*.
Tu dia sampai TIGA ! ok ok. bukan semuanya kami makan yer. satu tu tapau untuk mak. saje nak bagi dia rasa. :)
SEDAP ! 5 huruf yang mampu buat anda semua terliur. tak kisahlah kalau tak terliur pun, saya nak awak awak awak semua terliur jugak. saya kira sampai tujuh.
Huh senget2 mulut Ell makan. hehe. MengeFEEL rasa Zinger double down yang sangat sedap ini. Tapi bagi yang on diet tu di sarankan tekap dulu daging dengan tisu. sebab minyak dia banyak. Macam saya ni jenis tau sumbat je, so mmg x teringat pun nak buat apa2. Tau makan je. :)
My bestie bagi tudung POLKADOT nie. dah lama dia bagi cuma kali ni je baru pakai. sebab masa mula2 pakai tudung tak reti pakai tudung bawal. tau pakai shawl lilit2 aje. so bila dah tau pakai tudung bawal, barulah saya pakai tudung nie. Senang je rupanya. Myb saya salah gosok.
*gosok tudung pun boleh salah ke?*.

Gambar yang kiri tu hanya ilusi je. takdenya saya nak makan sopan sangat mcm tu. HAHA. bukan apa, takut korg tak lalu makan je kalau saya suh ela tangkap gambar saya bukak mulut besar macam buaya.

Alkisahnya msti ramai yang dah try makan Zinger Double Down ni kan ?? Saya je yang terkulat2 baru nak cuba. hehe.
Mmg sedap tak terhingga. SOS dia, CHEESE dia, perghh mmg menjilat jari ! S.E.D.A.P.. :)

OK BAI :)

No comments:

Post a Comment