Saturday, June 13, 2015

MAKAN-MAKAN @ BLACK CANYON JAYA JUSCO BUKIT TINGGI


kad JJ dah expired.. sebelum ni mmg tau dah lama expired. tapi aura malas melanda diri ini.. so amik masa yg lama untuk g renew kad. so hari ini saya gagahkan jugak diri untuk amik nombor dan tunggu giliran dengan tenang. huhu.. arini hari member. spend rm100 dapat voucher rm10. tu yg lagi semangat nak renew tue. tak lama pun tunggu.. dalam 10 minit jer dah sampai turn saya. setahun rm12.
3 tahun rm24. better amik yg 3 tahun kan. jimat pun jimat.

 
gambar di blur kan. bukan sebab dorg ada buat salah. tapi mana tau dorg tak suka muka di expose. tak pasal2 kena marah kang. hehe. just nak tunjuk kaunter dorg jer. :)


staf yang berdiri kat depan tanya saya. berapa org ? saya konfiden kata 10 org. padahal 8 org jer. haha.. dorg dah siapkan tempat untuk 10 org. xpe lah. biar lebih jangan kurang. :)
 



teruja dengan air kasut nie. haha. kreatif kan :p


tom yam dia mmg terbaik. sedap sangat2.. datang sini mesti saya akan order set nie. RM49 untuk 4 org makan. so saya amik 2 set. untuk 8 orang .


sayur kailan ikan masin ni mak nak try. sedap gak yg nie.


pinggan saya. tak la banyak sgt saya makan kan. hehe...


sukanya dia.. hehehe..


dah habis makan dan shopping , kami terus ke bahagian buah2an dalam JJ nie. doctor suruh saya makan banyak buah. macam2 la doctor ni. huuhuu.. rasa macam nak amik semua.. sebab cantik2 semuanya. hihi..



buah lemon tu mak punya. sebab dia nak buat air detox.


konon amik salad bagai. semangat sungguh. :)


dan akhir sekali..... wajib order tako... 3 ketul ni saya balun sorg.. pelahap sungguh. huhu... masa ni saya makan dalam kete je.


ingat datang sini nak shopping baju raya. tapi tak jumpa pulak. so balik la dengan hampa. :(

xpe la nnt boleh shopping raya next time. myb nak g kl.. shopping kat sana murah sikit..

ok la nnt saya update lagi yer.

ok bai :)

1 comment: