Saturday, October 11, 2014

SALAM AIDILADHA 2014









macam dah lama je berlalu kan. saya kan mmg cenggini... bila time betul2 ada masa baru la sempat saya update.. tu pun dah berlambak iklan haram jadah yg ada dlm blog saya ni. tah bila masa dorg dapat HACK acc blog saya ni pun saya tak tau. dah buat mcm2 pun still xbole. nak delete, syg pulak.. iklan pulak tu semua yg ke arah kelucahan. hampeh sungguh. mcm xde benda lain nak jual dlm blog haku ni.. mood : gerams. 



ok mood raya ON. sebenarnya tahun ni rasa mcm x raya sgt pun. sbb keje.. sedara mara semua ada kat kampung.. nasib ada kawan2 kat tempat kerja yg bole saya menggedik bersama. hihi. 



semua bawak pot luck. sy xbawak sbb gerak dari umah. bukan dari kg... kalau dari kg mmg kena naik hilux.. sbb penuh makanan 1 kete. haha.. sedap2 makanan yg dorg bawak.. member mmg tgh lapar. kejap je dah licin masuk dalam perut. alhamdulillah... :)



tu je kot nak update.. sbb keje... xde cerita sangat...  
p/s :sempat lagi buat sesi bergambar dgn kak azlina*. hehe..


ok bai :)


No comments:

Post a Comment