Wednesday, July 16, 2014

MAKAN-MAKAN @ TONY ROMA'S SETIA CITY MALL


Sementara menunggu waktu berbuka, sempat kami berselfie bagai ye kat sini. hehe. cantik pulak pokok kat belakang saya ni kan.. ada lampu lip lap lagi ha... kalau letak kat umah ni cantik jugak. lagi2 dah nak raya nie. hehe.


sup cendawan yang sangat sedap. pekat dan mengenyangkan. rasanya kalau makan ni je pun dah kenyang. huhu.. o ya.. saya beli voucher dari groupon. nak harapkan makan sini tanpa voucher mmg tak tau la tahun bila dapat merasa kan. huhu. saya dapat diskaun 50%. sepatutnya set ni berharga rm80. tapi saya dapat rm40 jer. 1 set ni ada air, main dish n sup. berbaloi kan... :)


garlic bread... puas hati makan dia... set ni akan di sediakan kurma.. 


air ni kami order sebab gedik nak merasa. haha. banyak sgt campur dia. sampai lupa apa bahan2 kat dlm ni. hahaha. yg penting lazat berkrim. :)


Ya Allah sedapnya... dah lama teringin nak makan kat sini.. semua sedap sedap sesap. eh sedap. nampak x kesedapan dia sampai tersalah tulis. ha gitu. mcm biasa tak habis makan. last2 kami tapau. nasib boleh. mcm kerang busuk kami sengih . nak tapau punya pasal. haha.. 




muka lapar dan muka kenyang. cuba lah cari yg mana satu. ke semua muka lapar ? ntahla. saya pun konpius kat situ. hehe. tq bebeh temankan i makan.. nnt teman lagi k... huhu.. 


rasa nak repeat lagi je. ok boleh bukak groupon sekarang.. sape yg xde akaun groupon lagi tu, bole register skrg. sebab mmg berbaloi sgt beli voucher kat sini.. dapat jimat n dapat makan.. bukan makanan je, ada mcm2 lg korg boleh beli. beg, pakej percutian, hotel dan banyak lagi... :)

p/s : saya baru je beli voucher mee maggi... 10 maggie cup rm10 je siap postage. mesti korg cakap mcmni.. "mee maggie pun nak beli online". HAHAHA.. xpe la.. ni buat stok kat opis sebulan. hehe. :D

ok bai... 


3 comments: