Friday, February 14, 2014

JOM KURUS !!!


Tajuk dia kemain kan ?? hihi... bukan apa, ni semua sebagai sumber inspirasi... bagi sape2 yg nak kurus tu termasuk lah saya.. mcmana nak kurus kalau makan mengalahkan saka keliling pinggang kan ?? haha.. dah hobi saya makan. nak buat mcmana... hurm...


susahnya nak kurus... kalau saya ni jenis tak suka makan, bole la kurus cepat. ni pantang nampak makanan je msti rasa nak mengunyah.

dah 2 hari saya tak makan nasik. (tak tau la berapa hari bertahan).ni semua gara2 baju dah ketat. huhu..

pastu semangat bukak youtube. nak bersenam dalam rumah katanya... dapat la buat 20minit senaman... malam tu nak tido dah start sakit2 badan.. bayangkan dah berapa lama saya tak bersenam. teruk benar rupanya kan.. mcm lah angkat berat 20kilo... hihi...  doakan la saya bole dapat berat lama balik... berapa tu xnak la bgtau.. sbb saya rasa mcm setahun lg je baru dapat berat tu.. :(

apa pun sebenarnya dalam sehari kita kena jugak bersenam. biar keluar peluh sikit... jgn jadi mcm saya ni ha... dah naik berkilo2 baru la nak buat..ish3x...

jom kita bersenam... mulakan dengan 5 minit sehari.. minggu depan 10minit pulak.. dan seterusnya.. lama2 msti akan biasa... :)


selamat mencuba.... okbai :)


 


No comments:

Post a Comment