Thursday, January 2, 2014

SANDWISH BAKAR HOMEMADE


Tajuk kemahin kan ?? ni tgh datang angin rajin saya.. rajin pun ada angin2 dia tau.. haha.. sebelum ni cari barang dapur kat econsave.. sambil mata melilau tu, sempat la fikir apa nak masak utk bfast esoknya.. ting !! idea pun sampai... saya teringin plak nak makan sandwish... tapi nak buat lain sikit... :)


Bahan2 dia senang je.. roti gardenia gandum yg mcm dalam gambar... daging, cheese, salad, mayonis dan mentega... bahan2 lain , kentang goreng dan sosej.. yg ni di goreng sahaja...

tak perlu cerita step by step la yer. hehe..  :p

saya mmg hantu cheese.. kalau makan mcmni msti tamak cheese. saya letak 2 keping cheese. masa tgh masak daging tu saya letak sekali cheese kat atas dia.. so cepat la cair.... :) saje je bg cheese dia terkeluar2.. bg kecur sikit air liur tgk. hihi.. 

tada... dah siap... boleh makan dah.... senang dan pantas.. sepantas kilat... kalah masterchef. haha... 

ok kawan2.. boleh la cuba nnt kat rumah yer.. msti anak2 suka makan... :)

ok bai :)

No comments:

Post a Comment