Thursday, January 23, 2014

MAKAN-MAKAN @ FOOD GALORE (FOODYS) WADIHANA BANGI



Suasana yang tenang di dalam kedai. masa masuk kedai, staff akan bagi salam. jarang2 di buat oleh restoren lain. bagus kan.



kami order YUMMY SUNRISE - RM8.90 dan BLUE LAGOON LEMONADE - RM7.90


saya makan nasi kuning set - RM13.90. 


Ini lah rupa air yang kami order tue.. yummy sunrise mmg menambat anak tekak saya. campuran orange dan nenas. sebenarnya cherry tu yg saya aim dari tadi.




inilah dia nasi kuning set. bg selera anak tekak saya, mmg saya takkan order lagi. sebab bagi saya kureng sgt rasa dia. atau mungkin saya tak pernah rasa nasi kuning, sbb tu saya rasa kurang sedap. rasa rempah dan bau rempah terlalu banyak. 



yang ni kak dila yg makan. saya dapat rasa sesuap dua. mmg highly recomended !! secukup rasa. pedas, manis dan segala rasa yg sedap ada dalam sizzling nie. cer tgk cendawan dia. besau kan ?? mmg puas hati. *tgh buat jari tanda good* cenggini haa...


kalau ada kesempatan untuk datang sini lagi, saya akan order sizzling mee ni 2pinggan. ok tipu. 2pinggan sebab makan dengan mak. kena la 2pinggan kan ? huhu.. 

lokasi : bangi gateway. senang je nak cari. sebelum masuk parking akan lalu kedai ni dulu. sgt strategik :)
moh kita.

ok bai :)

No comments:

Post a Comment