Thursday, December 12, 2013

FELDA RESIDENCE HOT SPRING SUNGKAI PERAK

Masuk2 kereta je Rayyan terus nangis. mcm nampak saka saya jer. eh hahaha.. masa ni nak ke sungkai perak. saje berjalan cuti2 malaysia.. pegi dekat2 je. nak pegi london tak mampu. hehe.. lama nak tunggu dia benti nangis. susah sgt saya amik la gambar dia buat kenangan. mana tau masa besar nnt, boleh bagi dia tgk muka dia masa tgh nangis mcmana. haha.. *fuh panjang ayat xde fullstop*

masa dalam perjalanan, perut kami semua berkeroncong lapar.. dalam 10 minit sebelum sampai hot spring ni, ada gerai makan tepi jalan. ramai giler org makan kat sini.. kami pun amik keputusan benti makan di sini..  makanan dia sdp dan unik. ada nasi kukus. first time tgk mmg batak sikit la kan hahaha.. nasik dia rasa mcm nasik. tak rasa kuih keria pun. ok stop merepek. huhu.. banyak makanan kat sini.. ada ayam bakar, lauk2, dan mcm2 lagi... nama kedai dia saya lupa nak amik. sorry... :p





tak banyak pun saya nak update sebab hujan.. nak amik gambar pun takut hp rosak. yo yo o je. mcm hp mahal. hehe... so ini sahajalah yg saya dapat tulis. tempat dia best.. ada bahagian air biasa, dan air panas. tp xla panas sgt.. nnt melecur pulak badan mandi sini kan. huhu.. dalam 3jam berendam, kami siap2 balik. balik hari je sbb bilik penuh... xde rezeki nak tido sini.. huuuuuuuuu.. xpe la lain kali bole pegi lagi.. :)

ok bai :)

No comments:

Post a Comment