Saturday, October 19, 2013

MAKAN-MAKAN @ CHAIWALLA BANTING

 Masa ni kami dari kampung halaman.. masa raya korban aritu... cerita kali ni up to date sikit... daripada saya upload masa puasa punya cerita kan.. haha.. birthday kak ira 4 hb oktober aritu.. alang2 dia balik kampung, saya ajak la dia makan kat banting ni. sambut bday kat sini :).  mulanya nak makan kat SAHA banting. tapi tutup pulak.. lupa yg pekerja dia semua melayu... :) jadi, terpaksalah saya tukar fikiran... 


gambar ni masa pagi raya.. saya balik keje pukul 8pg, terus balik kampung... sampai kg dalam pkul 930pagi.. sepoi2 bahasa je saya bawak kereta pagi tu. sebab mata saya mengantok gila... kecik besar kecik besar je saya tgk jalan raya masa ni.. huhu... 


harga untuk menu... saya order mocha shake RM5.80 + club sandwish RM6.50. kak ira oder cappucino shake RM5.80 + tuna sandwish RM5.10.


Taraaa.. ini lah dia hasilnya... macam biasa, juri terjun mcm saya ni mstilah nak komen kan.. saya bg 6/10.. sebab roti dia dua2 keras.. kalau tak percaya bole cuba zoom kan kat bahagian roti tu.. huhu.. myb next time saya akan order menu lain kot. kami makan pun tak habis.. selalunya mesti licin ... :( xpe la myb roti yg biasa mereka gunakan dah habis kot. tu yg kena pakai roti lain.. (think positif).

tak lama pun lepak kat sini. sebab kak ira dah nak balik shah alam ptg ni jugak... so bergegas la kami pulang.. mcm pendek je entri kali ni kan ?? update blog pukul 4pagi mmg idea tak banyak. sebab otak masih separa beku. susah nak proses ayat.. Eh panjang plak ko taip kan ?? hahaha.. 

ok bai :)

No comments:

Post a Comment