Sunday, June 30, 2013

KARAOKE @ GREEN BOX JJ BUKIT TINGGI


Sebenarnya saya g dengan Ela. tapi tak tau mana gambar ela ilang tanpa dapat di kesan. sorry ell. tak sengaja. bukan niat kami nak enterprem sorg kat entri kali nie. hahaha..
p/s : ni entri tertinggal. dah berminggu2 dalam folder. lupa nak update. maafkan saya. *menangis sambil genggam bara api*


yg kiri tu edit guna 360. yang kanan tu xde. yang kiri tu bukan main lagi kulit saya kan. licin lah sangat. huhu. 


mmg suka pakai shawl ni. masa mula2 pakai shawl mmg senget benget. sekarang saya dah tau tips nak pakai shawl. caranya ialah, spray kan dengan pengeras kat hujung shawl. yang kat "bumbung" tue. jangan g spray kat bumbung umah pulak . semangat pulak dia g carik tangga nak panjat bumbung rumah. ok tak lawak sangat. *buat2 tolak wheelchair*.



seperti biasa, kalau saya dengan ela datang sini tak sah kalau tak amik air sampai bergelas2. pastu bergilir2 lah jugak kami ke toilet. huhu. amik banyak2 dengan alasan malas nak g amik lagi kat luar. so boleh amik sekali je la... :)

masa ni saya feeling nak nyanyi lagu omputih. mariah carey, mariah Kari, semua saya belasah. :p

pada sesiapa nak karaoke kat sini, saya sarankan datang waktu pukul 10 pagi - pukul 1 ptg. sebab masa ni dapat makanan free.. mmg berbaloi...:) sape yang baru lepas putus cinta ke atau fail dalam exam tu, bolehla lepaskan geram dan meraung sekuat hati kat sini... hihi...

OK BAI :)
 

No comments:

Post a Comment