Thursday, June 13, 2013

CENDOL BAKAR DENGKIL !! PART 2 :)


Abaikan lobang hidung dan juga spek mata lebah itu.haha... kali ni saya ke gerai cendol bakar untuk kali kedua. masa ni saje je jalan2 sini.. sekali tengok punyalah panjang kereta beratur untuk dapatkan cendol bakar nie. masa ni hari ahad. mmg panjanglah Q... tapi kami tetap sabar menunggu... sambil menunggu tu mcm2 gelagat org saya tgk.. ada yang tersalah masuk parking la, ada yg tak sabar menunggu pun ada.. yang paling best sekali ada yg suruh anak dorg beli kat gerai, dan dalam masa yg sama dia Q di bahagian drive tru. maknanya kalau anak dia masih lama menunggu Q di dalam, dan dah tiba turn dia di Drive tru, boleh la terus order jer.(kalau x faham buat2 faham ye sebab saya mmg suka buat ayat syok sendiri) hihi.......


yang paling best, cendol bakar dengkil ni buka setiap hari !! 10 pagi - 8 malam !! :)

panjang kan ?? masa nie saya kereta ke 7 atau ke 8. pehhh sanggup tunggu walaupun lama... nasib baik minyak ada. kalau tak, tak pasal2 kena tolak kete sampai umah. 




nampak tak muka tak sabar nak minum di situ ?? kali ni tak amik kuih udang.. beli cendol je.. cendol pulut 3, cendol tapai 1. cendol tu saya bawak balik banting... untuk mak rasa... tak lama sampai umah, wan dengan atok pun sampai.. dapat lah dorg rasa jugak. atok dengan wan kata sedap.... *sambil makan pulut*. :) 

nantikan part 3 pulak. msti part 3 ni korg dah muak kan sbb asyik update entri cendol bakar je. HAHAHA..

ok la part 5 baru saya update. EH ! huhu..selamat mencuba.... 

ok bai :)

No comments:

Post a Comment