Monday, June 10, 2013

CARA PEMBUNGKUSAN BARANGAN :)





inilah plastik apa yang saya gunakan. plastik dari poslaju. rm6 untuk 500gram dan rm9 untuk berat 1kg.. :). 


saya akan lakukan step by step. maknanya saya akan buat penelitian dahulu pada barangan samada ada koyak ke, rosak ke, atau kemek.  setelah bayaran di buat oleh pembeli, saya akan check dahulu di dalam akaun bank. jika ada, barulah saya akan tulis nama dan detail pembeli pada borang poslaju yg saya amik siap2 dari pejabat pos. setelah tracking no di beri kepada pembeli, saya akan mulakan proses pembungkusan. untuk aurawhite, saya akan bungkus pada plastik khas yg saya beli di luar. siap ada pelekat terus. mmg safety.. :) dan saya akan balut bersama bubble wrapping untuk mengelakkan dari pecah jika terjatuh semasa penyerahan di buat oleh poslaju.


oh ya, saya sedang lakukan promosi tau .. semua barang murah dan yg penting ORIGINAL... :)

boleh lihat di entri saya sebelum ini untuk mencuci mata... 
atau boleh layari easyslim8783.blogspot.com

murah dan mudah ! tagline saya.. eceh2... 

ok bai :)

No comments:

Post a Comment