Wednesday, April 10, 2013

PANCAKE SIMPLE

 

saya guna brand ni. boleh cari di pasaraya yang berhampiran. cari sampai jumpa taw. :)

 

Ini hanya gambaran ilusi penulis sahaja...:p



pancake penyek. hehe. kena tebalkan sikit. baru sedap makan dia... saya letak peanut butter dengan madu. boleh mix kan dengan apa2 yang kita suka. coklat ke, jem ke. apa2 pun boleh. buah2an pun boleh jugak... ikut citarasa kita....


secara jujurnya saya main agak2 je acuan dia. saya masukkan telur sebiji, minyak 2 sudu, dan air suam. masukkan la tepung mix ni dulu kan.. hehe. pastu baru masuk air, telur dan minyak masak. saya main agak2 sebab arahan kat belakang kotak ni untuk 15 ke 20 keping. banyak sangat. saya nak buat utk 3 org makan je pun.banyak sangat nnt tak habis pulak. 

boleh la start enjin kereta atau kayuh basikal sekarang ke pasaraya yang berdekatan anda... 

selamat bersarapan dan selamat menjamu selera.. OK BAI :)

No comments:

Post a Comment