Tuesday, April 23, 2013

Johnny's Restaurant @ Dataran Pahlawan Melaka






yang atas kanan sekali tu adalah obor2.. sedap.. rasa kenyal2... mcm makan pemadam. eh bukan2. huhu.. sedap la nak di pendekkan cerita, anda semua boleh try yer. :)


tu dia obor2 bila dah di rebus.... yang kanan tu pulak adalah.. jeng3x... nasi goreng nenas. yang ni pun sedap jugak. yummy.... !! :D













Sampai jugak kat jonker walk. dulu datang sini tapi tak singgah sini pun. masa ni hari biasa, jadinya mmg tak ramai orang. masa ni pun kedai nak tutup. dalam pukul 6 petang. mmg lengang sangat la masa nie.nak baring atas jalan pun boleh. tapi kalau ada kereta lalu, cepat2 lah bangun.. hihi... 


sebelum pegi ke sini, kami makan dulu kat restoren johnnys kat dataran pahlawan. layanan sorg staff kat sini mmg terbaik. tapi seriously saya lupa gila nama dia. nnt kena tanya kak dilla apa nama dia. kak dilla memori dia banyak sikit... mcm saya ni 4 GB je. huhu... makanan kat sini mcm biasa lah, steamboat.. :) siapa yang nak diet tu boleh makan kat sini.. sebab semuanya rebus. kecuali lah kalau anda semua order makanan lain selain dari steamboat.nasik pun ada kat sini... saya oder satu nasik je. kongsi dua org... nasi goreng nenas dia mmg terbaik !! fav saya sejak turun temurun... :D.


lepas kami makan kat sini, kami terus ke jonker walk. dapat walk pun sikit2 je la sebab semua kedai dah nak tutup. tak beli apa pun kecuali air botol berperisa teh buahan campuran.. 3 botol RM10. kalau dtg sini, boleh la anda semua try. ada d jual di kedai2 kat sini... sejuk dan sedap ... :P


jalan2 jap, sebelum maghrib kami pun balik... tak banyak yang dapat di ceritakan sebab kami hanya banyak window shopping jer kat sini.. nnt la saya update story terbaru k ?? ni pun setelah 13 hari tak update, baru dapat update. sibuk meniaga. hehe. alhamdulillah.... bole lawati blog online biz saya : easyslim8783.blogspot.com 
atau
carkeybiz.blogspot.com

ok bai :)

No comments:

Post a Comment