Saturday, March 9, 2013

JANZ BURGER BAKAR @ NILAI


Inilah dia banner untuk burger bakar janz di nilai... menarik kan ?? merah dan kuning.... :) perniagaan burger mereka bermula pada tahun 1995.. *tau dari banner ni jugak. nampak tak ada tulis kat situ ? hehe*


jauh sangat la pulak.. bila zoom, gambar jadi pecah2. lagi la tak nampak... huhu.. so saya buat keputusan untuk biarkan gambar asal tanpa di edit...


yang kami order je saya amik gambar dekat...BEEF+CHICKEN - SWEET COUPLE. RM13.00. kiranya double la daging dia.. ayam + daging. boleh makan berdua baru boleh habis.


yang ni pulak HOT CHEEZY BEEF. RM8.00. yang ni daging dia pun tebal. memang terbaik... :p


haa.. tengok tue.. tebal kan daging dia ??? mcm mr crab punya patty. hehe..



sesi bershopping sementara menunggu burger siap di masak. ala, pegi kedai depan gerai je pun... ;p




gerai burger ni berdepan dengan pusat karaoke top. dekat nilai... nampaknya burger bakar abang burn nilai dah ada pesaing... so dua2 kena tingkatkan prestasi dan kualiti. :)


rajin pekerja dia membakar daging. dorg guna sistem nombor giliran jugak. so senang la nak amik order. sape sampai dulu, dia yang akan dapat burger dulu. takde la potong Q. :)


siap ada fries lagi.. yang ni saya punya.. burger couple tadi tue. memang kenyang satu hari makan satu burger ni sampai habis..


nyumsss nampak tak sos dia melimpah2 ?? huhu....



nampak tak daging dia.. tebal kan ?? mau 2cm kot. memang berbaloi2..:)


inilah dia resit pembelian... total untuk 3 burger RM28. oh ya satu burger lagi tu saya lupa nak snap gambar. yang RM7 tue.

kesimpulannya, daging burger tebal, dan burger dia besar. tapi bagi pendapat saya, kena letak sos cheese untuk menambahkan lagi kesedapan burger ni. sebab burger terlalu kering. tapi rasa still sedap. :) dan yang penting lagi kena tingkatkan lagi keramahan terhadap pelanggan.

ok itu saje komen saya.

selamat mencuba !

ok bai :)

No comments:

Post a Comment