Monday, March 4, 2013

CCSP CLASS @ MATC KLIA - GROUP 4


Eksited je muka kak zana buat keje kan ? padahal isi borang survey je. HAHA :)
 

Inilah hasilnya , apabila adanya kerjasama. walaupun pada mulanya salah, tapi atas usaha yang gigih, kami dapat siapkan jugak tugasan yang di berikan. walaupun bukan kumpulan pertama yang berjaya siapkan. *sila muntah hijau dengan ayat poyo saya ni* *ini semua POYO*. hehehe..


saya amik nasik sikit je. sebab tak lalu nak makan sangat. mood kacau bilau masa nie... huhu... lauk dorg memang terbaik la. ada sambal belacan lagi la memercik2 air liuq ! :D

air manis sikit.. kena tambah air mineral sikit baru ok... tapi saya tak tambah pun. malas... *tambah air pun malas*. :p


so far kelas CCSP ni mmg best... menaikkan semangat kami2 ni semua untuk bekerja dengan lebih extra miles dan lebih EHSAN. datang keje awal, balik keje awal, EH salah. balik keje lewat. tu kalau ada keje lebih la tapi setakat ni kami balik bila next shift sampai kaunter :)

kelas dua hari rasa macam kejap je. bulan depan dah habis dah... mesti rindu nak attend class ni lagi... wuuuu.. rindu dengan makanan n kawan2 kat sini.. (mcm la x jumpa kat airport). HAHA. 

rasanya ini saje yang saya bole update dan merepek. sebab apa yg saya nak tulis pun sama je dengan entri saya sebelum nie. entri tentang kursus ni la.. :p 

nnt 14/15 mac ni ada kursus lagi.... macam biasa, saya akan update lagi... harap sudi baca... pecah kaca pecah gelas, dah baca, harap baca lagi. *xde kena mengena*. :D

ok bai :)

No comments:

Post a Comment