Friday, March 29, 2013

BERISTIREHAT DI RUMAH SAMBIL MAKAN NYAM NYAM :)




 mesti korg semua mcm pelik je dengan ejaan "Beristirehat" kat tajuk atas kan ? mesti akan fikir macamni " betul ke eja mcmtu? bukan "beristrirehat" ke ?? haha. ke saya je yang rasa mcm tu ? ok amik kuali, dan tutup muka sekarang.. huhu...



kusyuknya anak buah saya dua orang ni makan nyam nyam. dulu masa tgh popular nyam nyam ni, kalau bole hari2 nak makan. lagi satu yang "nini cokelat celup, CELUP-CELUP!. haa siap buat gaya lagi. walaupun tgh menaip. pastu senyum sorg2.... huhu... 




 sebenarnya isya pun ada kat meja tu tp sebab cute sangat, tak nampak pulak dia dari gambar kat atas nie. tapi kira nampak la jugak kan walaupun rambut je yang interprame. haha... di sebabkan saya OT dua hari berturut2 , jadi saya dapat jumpa dorg kejap sangat. kira macam biskut la. kejap ada, kejap xde. 


dalam ot2 tu, sempat jugak teman along shopping... banyak kedai jugak kami singgah... kejap ke sana, kejap ke sini, beli tudung, baju, bunga, dan sebagainya... bunga tu along beli sebab mak nak hias bunga dip orkid untuk letak kat umah along.... :)


wafiy terjatuhkan tab mama dia tapi dia masih kusyuk makan nyam nyam. ahaha.. nampak tak bawah kerusi tu ada tab yang baru saje terlanding atas lantai ??  tapi wafiy masih tenang dengan mulut penuh dengan coklat. last2 abang dia yang kena amikkan.. hehe.. 


di samping leka melihat gelagat anak2 buah, sempat jugak saya snap gambar nie. kucing baru saya, BuBu ataupun mak saya panggil GEBU, telah merompak roti telur saya yang berada di atas meja. first time tgk kucing makan roti telur. HAHAHA. nasib la tak tercekik. jenuh pulak saya nak CPR kat mulut kucing nie. mesti bau ikan kembong kan ? (start dah merepek). hihihi... 


aishhh macam2 perkara berlaku dalam 2 hari nie sebenarnya. mmg menghiburkan hati.. :) terubat rindu kat dorg, kat along pun... :) 

in shaa Allah ada masa terluang, ayang datang rumah along yer......... :)

OK BAI :)

2 comments:

  1. Mmm Nyam Nyam. That brings back memories. Your house looks nice btw.

    Thanks for the follow! Couldn't find a link to your blog in your blogger bio, so I had to google your name instead :-)

    ReplyDelete
  2. u google my name ?? ok i think i must do that too. i want to see what appear at "mr google' when i type my name. haha.

    thankx follow me too dear !

    ReplyDelete