Monday, January 21, 2013

CENDOL BAKAR DRIVE THRU KUALA SELANGOR

"Cendol bakar? Camne agaknya rasa cendol yang dibakar ni? Kami sampai sini sebenarnya bukan di rancang. lalu nak balik KLIA, jumpa gerai cendol nie. betul2 kat tepi.:) apa lagi... terus la kami singgah ke gerai nie.. zupppp laju je kete saya buat drift masuk ke dalam dan terus cari parking... 


 gerai Cendol Bakar ni, terletak di Bukit Rotan, Kuala Selangor. Gerai ni terletak betul-betul di tepi jalan utama. Bagi mereka yang mengadakan perjalanan KL-Kuala Selangor atau sebaliknya, pasti anda tidak akan terlepas pandang pada banner seperti dalam gambar di atas.




Nyum2.. sangat sedap.... walaupun dah kenyang, saya tetap nak rasa jugak. kami order cendol bakar dan juga rojak... rojak  sedap, cendol pun sedap. malangnya tak habis, sebab dah terlalu kenyang. jadi, saya bungkus je bawak balik rumah...



mula2 baca kat paper pasal cendol bakar nie.. bila dapat tau kat kuala selangor, terus saya kata dalam hati " jauhnya". tapi sebenarnya... bila lalu klang, dalam satu jam dah sampai kuala selangor nie. tu la nampak sangat jarang ke sini.

tak sangka sampai jugak... tanpa di duga. ewah ayat ko.. duga bagai yer... seronok kat sini... sebab apa saya kata seronok ?? sebab layanan kat sini sangatlah terbaik dan penuh dengan senyuman serta terima kasih. sedap, ramah, selesa. mmg complete . tempat duduk kat sini, beratapkan atap rumbia. macam makan kat perkampungan dulu2... (faham tak agaknya ayat saya nie ?). hehe... maksudnya suasana yang sangat nyaman, selesa dan berangin. walaupun panas kat luar tu, bila duduk kat sini rasa redup jea. 


harga pun tak mahal... paling mahal pun rm3.80 jer.. saya amik cendol VIP. kak dilla pun sama order yang tue.. oh ya, cendol kat sini bole refill yer... makan la sampai muntah hijau sekali pun tetap free.... :)

jom la try makan kat sini.... mesti tak rugi.... :)

ok bai :D
 

No comments:

Post a Comment