Sunday, August 5, 2012

DEAR DIARY.. I LOVE YOU :)

Pagi ni saya tak tau nak buat apa, jd saya bukak balik blog saya dari entri tahun 2009.. Ya Allah.. Tak saya saya sangatlah gedik masa umur 22 tahun tu ... Tak sangka...haha.. Siap minum red bull la bagai... pastu tittle " MABUK TODI".. ntah hape2. Rasa nak sepak laju2...

Ayat pulak main belasah je. Janji jd ayat... Silap2 saya sorg je yang faham apa yg saya tulis. hehe...

Yang lg best, nampak sangat PEMALAS NAK MENAIP. Sebab gambar je banyak. Tulisnya ciput jer. Asal bolehhh....

Rasa nak gelak pun ada... Tak sangka saya penah masuk wad 3 jam. suspek HINI dengan DENGGI. Masa ni dapat mc 4 hari kot dari hospital Banting. hmm mcm2 hal... Banyak rupanya kenangan saya dari tahun 2009 sampai la sekarang... tersengih sorg2 baca balik entri lama...

Kalau la boleh ulang balik kenangan tu, kan best.. Tapi nama pun kenangan.. mana la boleh ulang balik saat tu.. lainlah kalau saya ni ada perakam waktu macam doraemon.. jap2 nak cuba selok poket.. ok takde apa2.. habuk pun taraaa.... huhuhuuu...

bagus jugak ada blog ni.. Peganti diary hidup saya.... :) saya sayang blog saya.. *sambil pintal2 bucu meja* bucu meja ??? pintal ?? okkkk....

Kepada pembaca setia saya yg tak jemu2 bukak yangrockerina, (walaupun kadang2 lama tak update) saya nak ucapkan terima kasihh banyak2... Maaflah kalau ada terkasar bahasa atau ayat yang tak di fahami... saya hanya insan biasa...... *muka simpati*

Teruskan membaca k... TQ...

salam :)

3 comments:

  1. dulu chik as pernah gak beli diari..tapi dalam 2,3 ari jer rajin..pastu..errmm tinggal kosong jer.sejak ada blog ni, mmg senang..tapi tu pun celup2 update..he..he..

    ReplyDelete
  2. sama la.. dulu pun ada diary.. pastu asal nak menulis je, malas.. hehe.. tu yg buat blog... pastu jd seronok pulak... :D

    ReplyDelete
  3. sy ni pemalas nak tulis diari. tulisan buroksss... T_T

    ReplyDelete