Thursday, February 2, 2012

WOW ! 10KG TURUN TAK SAMPAI DUA BULAN ! TAHNIAH... ;) (STICKY POST)



iklan : mak saya pun dah turun jugakkkk...
posing nampakkkk.... hehehe....

Gambar ni di ambil masa bulan 11 hari tu. Masa family trip my BFF ke Cameroon Highlands, Pahang.
Masa ni mmg nampak sangat berisi kan ??

Ini pulak gambar di ambil pada 16hb hari tu. Makan jamu tu tak sampai pun dua bulan, dah turun 10 kilo! mmg nampak sangat2 perbezaan dia kan?? baju ni yang tak boleh butang langsung dulu, dah boleh butang!! siap longgar lagiiii... muka pun dah runcing..
suka la tewww... :)




Jeng3x... jamu apa tu?? mesti yang tak tau tu tertanya2 kan?? kalau nak tau, boleh email kat saya. yangsassy87@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan. ;)


sangat murah dan berkesan. masa jalan2 kat mines haritu, saya ada beli seluar dan saya dah muat suar saiz S ! saya dah turun 3 kilo...baru 2minggu makan...nak target berat sampai 48.. hehe...

mak saya dah turun 8 Kilo... sekarang berat dia 60 kilo ;)

macam2 ubat diet ada yang sampai beratus2 semua saya penah cuba, tapi tak berkesan. tapi bila makan ubat nie, tak sampai pun sebulan dah turun banyak... dah la tak payah diet, tak payah bersenam. sakit2 perut sbb memerut pun tak.. best kan ?? ok, jangan lupa email kalau nak beli... ok bai ;)

4 comments:

  1. Pls email me@ lyeinacharm@gmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. salam semua. harga rm39.90. tapi saya jual rm39 je. :)

    nak lebih details bole email saya : yangsassy87@yahoo.com

    tq

    ReplyDelete